joi, 20 septembrie 2012

Tocanita din pulpe de pui

Imi place puiul, pe langa faptul ca se gateste repede, este o carne usoara si poate fi gatit in mai multe feluri. 
Azi - o tocanita. Din pulpe. Dellicioasa!

Avem nevoie de:

  • ciocanele de pui - eu am avut 8;
  • un morcov mare
  • o ceapa mare
  • putin ulei
  • 2-3 lingurite boia
  • sare

Cum se face:

1. Curatam si taiem cubulete morcovul, iar ceapa o taiem marunt.
2. Punem ulei intr-o oala si calim putin ceapa cu morcovul.

3. Spalam bine pulpele de pui si le punem in oala. Condimentam cu sare, boia, mix de condimente, si le lasam sa se prajeasca putin pe toate partile. Trebuie sa fim atente sa nu se arda. 
4. Punem apa cat sa le acopere. Mai putem adauga pe parcurs, daca scade foarte mult. Mie imi place acel sos mai concentrat. Lasam sa fiarba cam 20-30 minute.


Servim alaturi de garnitura preferata. Noi am servit cu pilaf de orez.

Este o mancare rapida, pe care o puteti prepara atunci cand sunteti in criza de timp. Daca doriti sa serviti cu orez, pana este gata tocanita, terminati si orezul.
Va invit sa pregatiti ceva dellicios!
Lavinia Gheorghias

2 comentarii: