marți, 19 iunie 2012

Supa de salata verde cu oua intregi

In salata verde se găsesc aproape toţi nutrienţii esenţiali de care avem nevoie zilnic. Astfel, salata conţine vitaminele A, C, D, E şi complexul B (B1, B2 şi B6) şi minerale, precum iod, magneziu, zinc şi fosfor. În plus, înmagazinează o serie de aminoacizi şi clorofilă, substanţă cu important rol antianemic. Mai multe detalii in curand la rubrica Stiati ca... .


Mie nu-mi place salata verde ! Da, am spus-o :) Sotul meu insa e un mare fan, asa ca a trebuit sa fac supa de salata verde. Nu am crezut vreodata ca eu voi pune pe blog o reteta cu salata verde, dar el m-a incurajat spunandu-mi cat e de buna. 


Asa ca azi va prezint supa de salata verde cu "tehnica" mea si dupa gustul sotului meu drag:)


Avem nevoie de:

  • o salata verde
  • 5 catei de usturoi
  • 5-6 linguri ulei
  • 1 lingura de faina
  • 400 ml smantana
  • 4 oua
  • sare

Cum se face:

1. Spalam bine salata verde frunza cu frunza.
2. Taiem cateii de ustoroi si ii punem intr-o oala la calit in cele 5 linguri de ulei. Lasam 1-2 minute si adaugam o lingura buna de faina. Mai lasam cateva secunde amestecand continuu. Adaugam apa - atat cat consideram ca dorim sa fie supa -  eu am pus aproximativ 1,3 l.
3. Adaugam smantana. Va recomand sa folositi smantana de casa, sau o alternativa a acesteia din comert. Eu nu am avut de data aceasta asa ca aspectul final nu m-a multumit, de aceea nu mai repet greseala. 
Oricum va sugerez sa luati 2-3 linguri din supa si sa o amestecati cu 2 linguri de smantana, dupa care sa o puneti in supa, adaugand apoi si restul de smantana. Lasam sa fiarba 10 minute. Atentie! Fiti cu ochii pe oala!

4. Taiem salata verde fasii si punem 1-2 lingurite de sare. O lasam sa stea putin cu sarea, dupa care o stoarcem si o punem in oala. Lasam sa mai fiarba pana se inmoaie salata.
5. Spargem ouale unul cate unul si le punem in oala la fiert. Incercati sa le puneti in parti diferite ale vasului. Atentie ! Nu mai amestecati deloc timp de 5-7 minute! 


6. Mai lasam sa fiarba 5-10 minute si gata! 
Aceasta supa este usoara si racoritoare in aceste zile de vara!






Va invit in bucatarie sa pregatiti ceva dellicios!
Lavinia Gheorghias

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu